حرا مانی کے بارے میں بریکنگ نیوز حرا مانی نے دعا زہرہ کے بارے میں معافی مانگنے والی ویڈیو میں اپنا موازنہ عامر لیاقت سے کیا

حرا مانی دعا زہرہ کیس پر اپنے گھنے موقف کے بعد معذرت کے ساتھ سوشل میڈیا پر واپس آگئی ہیں جس نے انہیں دو دن قبل گرم پانیوں میں اتارا تھا۔ اداکار نے اپنے انسٹاگرام پر ایک ویڈیو پیغام شیئر کیا ہے، جس میں بتایا گیا ہے کہ وہ دعا اور ظہیر 
عباس کی شادی کی حمایت کرنے میں کتنی "غلط" تھیں، اور یقین دلایا کہ وہ بچوں کی شادیوں یا اغوا کے حق میں نہیں ہیں۔
اس نے یہ بھی الزام لگایا ہے کہ وہ اغوا کے الزامات سے لاعلم تھی، کیوں کہ وہ "دبئی میں چھٹیوں پر تھی" اور اسے صرف یوٹیوب وی لاگز کے ذریعے کیس کے بارے میں جو بھی معلومات ملی تھیں، جس میں دعا اور ظہیر کے انٹرویوز شامل تھے۔

پیر کے روز، دعا کو کراچی میں چائلڈ پروٹیکشن سینٹر میں رکھے جانے کے بعد، حرا نے اپنی انسٹاگرام اسٹوریز پر لکھا، "میں چاہتی ہوں کہ دعا اور ظہیر کبھی الگ نہ ہوں۔ مجھے یقین ہے کہ اللہ میری دعا ضرور سن لے گا۔" اس کے جاہلانہ تبصرے نے سوشل میڈیا پر ہنگامہ برپا کر دیا جب صارفین نے اسے بغیر تحقیق کیے اپنی رائے دینے پر پکارنا شروع کر دیا۔ تنقید کے جواب میں، میرے پاس تم ہو اداکار نے صاف صاف اپنا دفاع کیا۔ "میں سیاسی طور پر درست نہیں ہوں لیکن جذباتی طور پر درست ہوں۔ اس لیے میں ہیرا مانی ہوں،‘‘ اس نے شیئر کیا۔

اب اپنے ویڈیو پیغام میں حرا نے اعتراف کیا ہے کہ ’’دو دن پہلے میں نے ایک کہانی شیئر کی تھی جس میں میں نے دعا اور ظہیر کے حق میں لکھا تھا۔ مجھے معلوم نہیں تھا کہ یہ اغوا کا معاملہ ہے اور دعا نابالغ ہے۔ میں دبئی میں چھٹیوں پر تھا اور میرے ہاتھ میں کچھ وقت تھا اس لیے میں نے ان کے بارے میں یوٹیوب پر چند ویڈیوز دیکھی، جن میں یوٹیوب والوں کے ساتھ ان کے انٹرویوز بھی شامل تھے اور ایک رائے قائم کی، جو غلط تھی۔

یہ کہتے ہوئے کہ "معافی مانگنے میں کوئی حرج نہیں ہے،" یاقین کا سفر اداکار نے جاری رکھا، "معذرت کرنے سے کوئی بڑا چھوٹا نہیں ہوتا۔ میرے بہت سارے پرستار ہیں جو مجھے پیار کرتے ہیں اور مجھے سپورٹ کرتے ہیں اور ان مداحوں کی وجہ سے میں ایک اسٹار ہوں۔ اور میں نہیں جانتا کہ اپنے مداحوں کو کس طرح پریشان کروں۔ لہذا، میں معذرت خواہ ہوں اگر آپ کو میری باتوں سے تکلیف پہنچی ہے، یہاں تک کہ میں نے جو کہا اس سے مجھے بھی تکلیف پہنچی ہے۔"

Comments

Popular posts from this blog

Taylor Swift look-alike

Karvan Cevitam A Versatile and Popular Brand of Fruit-Flavored Drinks